top of page
  • תמונת הסופר/תדקל שגיא

בשמלה שחורה ובלי צמות, עמדתי ושאלתי, למה?

בשמלה שחורה ובלי צמות עמדתי מול בנות קבוצת לימודי השיווק והן שאלו אותי:

למה?

למה שיווק יכול להיות כזה מעצבן? למה צריך ללמוד גם פייסבוק וגם יוטיוב וגם נטוורקינג וגם איך לנהל שיחת מסדרון? ולמה אי אפשר פשוט להיות מעולה במקצוע שלי ושכל הזמן תהייה לי עבודה? בלי עליות, בלי ירידות, בלי חגים וחופש גדול ובלי חופשת לידה שירסקו לי את העסק בכל פעם מחדש? למה? אז כמו יהודייה טובה שאלתי אותן בחזרה: כי הייתן רוצות שזה פשוט לא יהיה חלק ממה שאתן עושות? שתוכלו פשוט לעשות רק את הדבר שאתן אוהבות , לטפל, לאמן, לעזור לאנשים לחיות בתזונה בריאה, להרגיש טוב יותר ושיעזבו אתכן בשקט מהשיווק הזה? שמעתי גל של נשימות עמוקות ואנחת רווחה . התשובה הייתה כן כן וכן ואם כבר צריך לשווק אז בדרך שנרגיש מחוברות לעצמנו. לאמת שלנו, לערכים שלנו ושזה לא ישאב לנו את כל הזמן. כשחיינו בשבט, היו מקצועות קולקטיביים כמו ציידים והיו מקצועות שהשבט יכול היה להסתפק באחד מהם כמו מרפאת השבט או השמאנית. גם בכפרים (לפעמים עד היום) יש מרפא אחד, רב אחד, אופה אחד, חלבן אחד.... אנחנו חיים היום לא בשבט ולא בעיר ולא בכפר, אנחנו חיים היום בעיר, במדינה, בעולם. יש המון אנשים שזקוקים לעזרה בהרבה תחומים ויש המון אנשים שיודעים לעזור. לכאורה זו צריכה להיות חגיגה.

אז למה זה לא קורה? כי כדי שאדם שכואב לו ידע על אדם שיכול לעזור לו, המידע הזה צריך לנוע בעולם, מהאדם הכאוב לאדם שאוחז במזור.

וכשאין שיווק אפקטיבי? זה לא קורה

וכשיש שיווק אפקטיבי? אני מוצאת את עצמי עושה שיחת יעוץ עסקי כשהחיוך מהצד השני מגיע מג'ונגל בהודו, או מצפון הארץ. אני מקיימת שיחת אימון קרובה ועמוקה שהלב כשדובר אלי ושאני מקשיבה לו נמצא בקוריאה...

מרחב האפשרויות שנפתח עבורי לעזור לאנשים ובכך להגשים את המתנה שלי בעולם הזה כשאזרתי אומץ להתרחב לתוך מלאכת השיווק הוא עצום.


דקל שגיא בהרצאה על שיתופי פעולה מניבים

ולכן התחלתי את השיעור בשאלה למה? למה אתן צריכות לדעת לשווק? וביקשתי לענות דרך למה העבודה שלכן חשובה? מה התרומה שאתן מביאות לעולם? למה זה ממש קריטי שיותר ויותר אנשים ידעו עליכן ועל הקסם הזה שקורה במפגש אתכן? על החלומות שמתגשמים?

על האנשים ששמחים יותר בגוף שלהם?

על ילדי הקשב שמוצאים את האור בתוכן?

על האימהות שמתחברות לבנות?

על מי שמוצאים את דרכם לעשייה משמעותית ומדויקת?

על האנשים שיודעים לנהל את האנרגיה שלהם? על כל מרחב האושר שנברא כשיודעים עליכן ובאים לקבל את המתנות שלכן?

כי אנחנו לא בוחרים בעצמאות כי זה נוח, כי יש תנאים ופנסיה

(הצחקתי מישהו?)


אנחנו בוחרים בעצמאות בגלל המחויבות שבוערת בתוכנו פנימה לעזור לאנשים להיות יותר ויותר הם בעוצמה. ואנחנו עושים את זה למרות שזה לא נוח, ולמרות התנאים והפנסיה....

ובגלל זה חשוב שנדע לשווק את עצמנו בצורה אמיתית, יעילה, מחוברת לאמת ולערכים שלנו שהשיווק יהיה חלק מהמתנה שלנו בעולם ויהפוך לערוץ לביטוי עצמי מלא שלנו שנרחיב אנשים אחרים ונתרחב עוד ועוד בעצמנו. אז שתדעו שזה אפשרי ממש.

אני עוזרת לעסקים שכבר עשו דרך בעולם הזה וחיים בשלום עם הישות ה"עסקית" שלהם

לצמוח לשלב הבא.

אם מתאים לכם לשמוע עוד על הדרך הזו,

אני מזמינה אתכם ללחוץ כאן ולבדוק האם מה שאני מציעה כאן יעשה עבורכם את השינוי המיוחל

ואם כן,  אז למלא פרטים בטופס ולקבוע איתי שיחת תיאום ציפיות.

לחיי העשייה שלכם וכל האור שהיא תביא לעולם

דקל



bottom of page